Záznam z ustavujícího zasedání nově zvoleného zastupitelstva

23.11.2014 16:24

V právě zveřejněném Hustopečském magazínu č.284 můžete mimo jiné zhlédnout i záznam z ustavujícího zasedání, při kterém bylo kromě jiného rozhodnuto o tom, kdo bude součástí nejužšího vedení města, tedy starosta, místostarosta a členově rady.

 

 

 

Diskusní téma: Záznam z ustavujícího zasedání nově zvoleného zastupitelstva

Datum: 25.11.2014

Vložil: Ondra Č.

Titulek: -

Děkuji, že jste sem záznam dali. Nenudil jsem se ani na minutu. Doporučuji to shlédnout i ostatním.

Datum: 25.11.2014

Vložil: David

Titulek: Re: -

Přesně,je dobré to vidět,protože jsem už dlouho neviděl něco tak amatérského až směšného!

Datum: 26.11.2014

Vložil: Ondra Č.

Titulek: Re: Re: -

Blíže specifikujte o čem mluvíte, prosím. V celém záznamu jsem nenašel nic, co by ve mě vyvolalo tyto pocity. Zjevně nemám tak vytříbený cit pro profesionalitu, jako Vy:-)

Datum: 26.11.2014

Vložil: Ondra Č.

Titulek: Re: Re: -

No vidíte, bavíme se o profesionalitě a neprofesionalitě a já napíšu naprosto neprofesionálně "mě" místo "mně".

Datum: 27.11.2014

Vložil: Kléma G.

Titulek: Re: Re: -

Doporučuji vyhledat projevy soudruhů z dob minulých. Opakované vystupování jednoho z "blue birds " se nese přesně v duchu- republiku si rozvracet nenecháme a kdo nejde s námi jde proti nám. Jak úsměvné.

Datum: 28.11.2014

Vložil: David

Titulek: Re: Re: Re: -

Mě spíš přijde úsměvné,jak jsou všichni krom těch vámi nazvaných "blue birds", KDU a Nezávislých (Patloka, Poul) totálně neznalí,amatérští až trapní!

Datum: 28.11.2014

Vložil: Kléma G.

Titulek: Re: Re: Re: Re: -

...žádnej učenej z nebe nespadnul, já zapomněl, že pouze "blue birds" jsou vždy a všude znalí, profesionální a úžasní, byť by to dělali poprvé v životě.

Datum: 29.11.2014

Vložil: Tomáš T.

Titulek: Re: Re: Re: Re: -

Davide, nevím jak víš, že jsou neznalí, amaterští a trapní:.??? Je zcela jasné, že vyhození ředitele nemocnice bylo hodně profesionální !! To nezvládli ani předchozí radní - profesionálové z ODS a KDU !!

Přidat nový příspěvek